For Totenbanken er det viktig å være tilgjengelig og tilstede i lokalmiljøene, og heldigvis har vi mange kunder som er innom oss for å få bistand til både små og store saker som angår dem. Nå ønsker vi å ta noen grep, siden smittesituasjonen i vårt område er økende – derfor tilbyr vi ikke fysiske kundemøter i tiden fremover.

Fra og med tirsdag 27. oktober og inntil videre oppfordrer vi våre kunder til å ta kontakt med oss via digitale kanaler. Bankens drift går ellers som normalt, og vi vil gjøre det vi kan for å hjelpe kundene via telefon 61 14 12 00, e-post post@totenbanken.no og andre digitale kanaler som melding i nettbank og mobilbank.

Våre kompetente ansatte er klare til å hjelpe deg, og direkte kontaktinformasjon finner du i nettbank/mobilbank eller på denne siden.

Banken beklager de eventuelle ulemper dette vil kunne medføre, men håper på forståelse for beslutningen.

La oss sammen gjøre vårt beste for å ta vare på hverandre. Tusen takk for forståelsen.

Vi er her for deg!